Każda firma powinna powiedzieć jak przedstawia się analiza wymagań

Jeżeli oferujemy swoje usługi klientowi, musimy dokładnie się dowiedzieć, czego on od nas oczekuje, jaka jest jego wizja w sprawie danego zagadnienia. Jedynie wtenczas mamy możliwość mieć pewność, że robimy wszystko idealnie tak jak musimy, a kontrahent usatysfakcjonowany z naszej pracy zechce za nią zapłacić i jeszcze poleci nasze usługi następnym odbiorcom.
Biznesmen
Napisał: ricciofix
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Nieprawdopodobne w tym wszystkim okazuje się być to, że tego rodzaju analiza wymagań - polecane źródło - powinna być przeprowadzona jeszcze przed podpisaniem ostatecznej umowy, tak byśmy mieli pewność, że wszystkie najistotniejsze sprawy będą w niej ujęte, a wszystkie wątpliwości będą wyjaśniane właśnie w oparciu o stworzoną umowę, w której wszystkie oczekiwania okażą się dokładnie wypisane.

Pozostałe artykuły

W obecnych czasach dobrze działająca klimatyzacja w biurze to praktycznie podstawa

okna
Napisał: OKNOPLAST-Kraków
Jeśli pracujesz w biurze, zdecydowanie wiesz, jak ciężko tam wytrzymać latem bez klimatyzacji. Właściwie każda firma dzisiaj inwestuje w jej zainstalowanie - latem, gdy temperatury dochodzą wręcz do trzydziestu kilku stopni, siedzenie w gorącym biurze z pewnością nie należy do najprzyjemniejszych, szczególnie jeśli pracownicy muszą być ładnie ubrani przez cały czas.


Odbywają się odpowiednie kursy na ten temat

Kiedy pragniemy mieć świadomość, że nasza firma wciąż będzie zaspokajała oczekiwania przekazane jej przez kontrahenta, a ludzie którzy będą z nim rozmawiali, będą potrafili wszystko rzetelnie uzgodnić, to należy wiedzieć, że odbywają się specjalne kursy z przeprowadzania takiej analizy. To właśnie na nich mówi się, co trzeba robić, aby efekt końcowy był zgodny z wizją klienta, w jaki sposób stawiać pytania, żeby powtarzać to co klient powiedział za pomocą swoich słów, aby sprawdzić, że wszystko dobrze pojęliśmy.

Spotkania biznesowe
Napisał: SCA Svenska Cellulosa Aktiebolaget
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Im więcej się dowiemy na ten temat, tym większa będzie szansa, że po takim szkoleniu łatwiej będzie nam zrozumieć roszczenia stawiane przez kontrahentów.

Od tego ma szansę zależeć pozycja firmy

Od poziomu satysfakcji kontrahenta, z danej mu usługi, ma szansę zależeć czy tych klientów będziemy mieć jeszcze więcej. Kiedy rzetelnie będziemy poznawali oczekiwania własnych klientów, to łatwiej będzie nam dążyć do ich spełnienia, a wtedy obopólne zadowolenie będzie dużo znaczniejsze.
2019/10/01, 00:29
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.