Gazetki reklamowe - jaki posiadają wpływ na klientów?

Gazetka promocyjna to druk służący służąca celom informacyjnym, przeznaczonym do szybkiego rozprowadzania, o wielkości odpowiadającej zwielokrotnienia 4, 8 i 16 stron. Adresat reklamy ma możność wielorazowego wykorzystania gazetki promocyjnej, a w kontaktach z nadawcą może powoływać się na dane, które są w niej zapisane.


gazetki promocyjne
Zainspirowane przez: pixabay.com
Głównym zadaniem gazetki promocyjnej jest prezentacja towarów, które są dostępne w markecie. Gazetka promocyjna w zależności od sieci prezentuje paru, do kilkudziesięciu niedrogich propozycji z danego asortymentu. Jest to najobszerniejsze źródło informacji o towarach promocyjnych w kontaktach między placówkami handlowymi, a konsumentami. Odznacza się to głównie krzykliwą i bogatą szatą graficzną podkreślającą wyjątkowość akcji. Zabieg ten ma na celu odróżnić ją od standardowych akcji promocyjnych.

Gazetki reklamowe zapełnione są towarami różnych marek i różnych wytwórców. Celem gazetki reklamowej jest zapewnienie nowych klientów o programie lojalnościowym, oraz stałych klientów o nowościach i akcjach nietypowych z tymże programem związanych. Gazetki są źródłem informacji o obowiązujących promocjach. Gazetki reklamowe są użytecznym środkiem wspomagającym dokonanie zakupów. Foldery niezwykłą rolę odgrywają w przypadku sklepów oferujących elektronikę użytkową,gdyż kupujący chętnie wykorzystują promocje. Jako element informacji firmy z nabywcami gazetka promocyjna jest kluczowym składnikiem działań marketingowych.
gazetki promocyjne
Zainspirowane przez: pixabay.com
Reklamy ze względu na niską cenę w porównaniu z innymi narzędzi marketingowych są bardzo atrakcyjne. Oprócz tego ze względu na swój kształt są w stanie przekazać o wiele więcej wiadomości.


Aby gazetka promocyjna była skuteczna musi uwypuklać szczególnie interesujące produkty z propozycji. Gazetki promocyjne takie jak np dostępne na stronie to nieodłączny element komunikacji marketingowej sprzedawcy z nabywcami. Zawiadamiając o ofercie, zachęcają do pójścia do placówki, co przynosi konkretny wzrost obrotów. W ostatnich latach prestiż gazetek promocyjnych wzrasta. Można przypuszczać, że na bardzo konkurencyjnym rynku będzie to coraz mocniej wykorzystywany środek na pozyskanie klienteli i powiększenie własnych obrotów.
2019/04/04, 00:26
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.