Loterie oraz konkursy a dane osobowe
Organizując loterię lub konkurs należy pamiętać o zagwarantowaniu bezpieczeństwa informacji osobowych jego uczestników.
Uzyskane w trakcie konkursów informacje przeważnie wykorzystywane są do stworzenia bazy marketingowej i takową bazę powinno się wtenczas zameldować do GIODO.

Źródło: http://www.flickr.com
Rejestracja bazy w GIODO nie będzie skomplikowana.
Niezbędny jest Ci link (http://www.kwmediator.pl/cro-centrum-roszczen-odszkodowawczych/), który będzie posiadał dużo rzetelnych wiadomości? Namawiamy zatem do naszej następnej strony.
Przedtem warto dopełnić jednak paru wymogów na etapie przygotowywania loterii lub konkursu.
Zbieraj legalnie. Warto postawić zamierzenie (pozakonkursowy) jakiemu będą miały służyć pozyskane dane. Przyjąwszy, iż dane zostaną wykorzystane w celach marketingowych, trzeba sięgnąć po 2 przesłanki prawne: aprobatę na analizowanie danych osobowych i zapis, który mówi, że przetwarzanie danych jest dopuszczalne. Informuj. Organizator loterii lub konkursu posiada zadanie powiadomienia uczestnika o celu, dla którego uzyskuje jego dane. Co więcej powinien poinformować go o prawie dojścia do informacji a także możności ich modyfikacji. Razem z inną jednostką. W przypadku korzystania ze wsparcia podmiotów zewnętrznych przy organizacji loterii lub konkursu, nieodzowne będzie zawarcie umowy powierzenia przetwarzania informacji. Wskaże ona cel powierzenia, jego obszar a także będzie czynnikiem obligującym firmę trzecią do zabezpieczenia otrzymanych informacji. Podanie do GIODO. Po spełnieniu powyższych wymogów, możemy przystąpić do ostatniej fazy – rejestracji zbioru do GIODO.
Wpierw należy zameldować zbiór do GIODO, dopiero później możesz zacząć analizowanie informacji. Reasumując, organizacja loterii nie jest sprawą zanadto trudną.