Dlaczego warto korzystać z usług dobrego dewelopera?
Opłacalny deweloper bazuje na dobrej opinii najemców. Choć definicja tego specyficznego inwestora ma zaledwie dwa lata (ustawa deweloperska z 2012 roku), ludzie kupujący nieruchomości szukają sprawdzonych i pewnych fachowców.
Opinie o deweloperach są konstruowane w różnym świetle.
Ponieważ deweloper prowadzi własną działalność gospodarczą i jest nią przenoszenie praw nabywczych na kupca nieruchomości jest on intensywnie oceniany. To on kupuje posiadłość, nadzoruje pełen proces inwestycyjny (od projektu do końca, także remonty) i w końcu dopełnia formalności przy kupowaniu. Pomimo chronienia praw nabywców ustawą deweloperską, efektem nawet małych niedomówień bywają negatywne komentarze.
Przypatrzmy się deweloperowi Archicom (Wrocław) – zobacz tutaj. Ta firma wiedzie prym na Dolnym Śląsku, jeśli chodzi o sprzedaż mieszkań i budynków wolnostojących. Tamtejsi inwestorzy przeważnie chwalą sobie usługi tego dewelopera. Wskazują na to komentarze na branżowym forum: „dobry, europejski poziom”, „firma godna zaufania” – to może napawać najemców optymizmem. Oczywiście za jakością idą koszty.
Masz uczucie, że pokrewne teksty rozjaśniają Ci bardziej tę sprawę? Jeśli tak uważasz, zobacz w tekście (https://www.kingspan.com/pl/pl-pl/produkty/woda-i-scieki/osadniki-gnilne) inny tego typu punkt widzenia.
Te warto oszacować i zestawić z konkurencją.
Co jeszcze możemy wywnioskować z usług dewelopera-potentata jakim jest Archicom? Opinie najemców mają swoje podłoże w zrealizowanych i realizowanych ciągle inwestycjach. Archicom kupuje, projektuje i najmuje w kilku dzielnicach Wrocławia, zwykle są to wille wolnostojące na bogatych osiedlach, ale znajdą się też piętrowe budynki. Deweloper uwzględnia każdy szczegół miejsca inwestycji: węzły komunikacyjne, ruchliwość, powierzchnię gruntów, wyposażenie lokum i raportowanie.

Źródło: http://www.flickr.com
Sytuacja gospodarcza i konieczność szukania nowych mieszkańców osiedli powodują, że deweloperzy mają opatentowane rozmaite promocyjne i marketingowe chwyty.
Chlebem powszednim u deweloperów są wymyślne nazwy nowych osiedli, promowanie się vipem, który kiedyś skorzystał z usług firmy, a także atrakcyjna wizualnie strona internetowa. Wirtualny spacer, powtórzenia „fantastyczna lokalizacja” – to wszystko może skłonić do wybrania dewelopera. Standardy i zarobki, czy zwroty z inwestycji wynikają z wysokich technologii i udogodnień dla klientów.