Jakiego rodzaju obowiązki posiada osoba zatrudniona na stanowisku marketing manager?

Jest to osoba, która odpowiada za tworzenie oraz nadzorowanie polITyki w firmie w zakresie marketingu.
Przeważnie marketing manager zajmuje się opieką nad działem marketingu oraz prowadzeniem kampanii reklamowych produktów lub usług.

składka

Autor: Timo Elliott
Źródło: http://www.flickr.com
Zajmuje on się również doradzaniem interesantom i opieką nad odbiorcami stałymi oraz obrotem produktów lub usług. Do obowiązków osoby zatrudnionej na tego typu stanowisku trzeba zalicza się przygotowywanie umów, koordynacja realizacji tych umów a także koordynacja kreacji oraz tworzenia promocyjnych materiałów prasowych informacji oraz targów. Marketing manager powinien posiadać wyższe wykształcenie w kierunku zarządzania i marketingu i niezwykle dobrze znać j. angielski. Musi także posiadać doświadczenie z zakresu obsługiwania komputera. Osoba na tym etacie powinna również mieć wiedzę w obszarze rynkowych przedsięwzięć oraz powinna posiadać doświadczenie w zakresie marketingu. Dzisiaj oprócz posiadanych umiejętności marketingowych od osoby ubiegającej się o stanowisko marketing manager wymagane są także kompetencje w zakresie sprzedaży. Pracownik powinien poza tym wyróżniać się predyspozycjami przywódczymi, doskonałymi predyspozycjami prezentacyjnymi oraz negocjacyjnymi. Powinien również cechować się umiejętnością pracy w zespole, odpowiedzialnością przy wykonywanych projektach oraz samodzielnością.
marketing manager

Autor: AFGE
Źródło: http://www.flickr.com
Osoba zatrudniona na tym stanowisku pracuje w biurze lub w terenie. Spotyka się z klientami oraz odbywa wizyty w agencjach reklamowych. Bierze również udział w czynnościach promocyjnych. Praca na etacie marketing manager jest pracą umysłową.

Nie masz ochoty zakończyć interesującego zagadnienia na jednym poście? Zatem zachęcamy do nowych – naciśnij ten link (http://www.bhpprofesjonalnie.pl/8,uslugi-ppoz) i przenieś się na podobną stronę.

Ta praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktu z ludźmi i tutaj mogą wystąpić okoliczności nerwowe. Czas pracy to zasadniczo 8 godzin. Kandydaci na to miejsce pracy powinni być w wieku od 27-33 lat.

Członek personelu na tego typu stanowisku ma okazję pogłębiania swojej wiedzy na różnorodnych kursach oraz konferencjach. Posiada także możliwość awansu na prezesa ds. marketingu albo na prezesa zarządzającego.

, ,

Related posts

Latest posts

Pomoc ekspertów jest nieoceniona

Do kupna apartamentu trzeba podejść niezwykle kompleksowo. Jest to wyjątkowo istotne, bo nieruchomości nie wykupujemy codziennie. Rekomenduje się więc zwrócić się ze swoją prośbą do doświadczonego specjalisty, jaki może pomóc określić sprawdzoną i godną naszej uwagi opcję dla nas. Możliwości szczególnie ciekawych stale przybywa, co uraduje klientów na rynku najbardziej. Szczególne rozwiązania dopracowywane są w sposób systematyczny przez naszych specjalistów.

Jak postawić szopkę drewnianą w ogrodzie?

Budowa osobistego miejsca w ogródku to misja oraz cel, ale przy okazji to też doskonała zabawa. Najfajniejsze jest, że efekty ujrzycie błyskawicznie, a zadanie w żadnym razie nie będzie trudne.
Najpierw budowę powinno się zgłosić do gminy.

Projekty domów. – przejrzyj studio krajobrazy

Wiele osób marzy o swoim własnym domku. Jednakże tak samo wiele osób wnioskuje, że w czasach ciężkich dla nas jest to nierealne. Boimy się zaciągać kredyty, bo tylko w sumie dzięki nim większość osób jest w stanie wybudować swój własny dom. Choć można również wyjechać za granice i tam zarabiać na upragnione cztery kąty.

Organizacja wesela – gdzie powinno się zaaranżować przyjęcie weselne?

Organizacja wesela to nie lada wyzwanie. Młodzi, szykujący się na ten ważny dzień, mają wiele rzeczy do załatwienia. Pierwszym krokiem jest rzecz jasna odnalezienie sali weselnej. Zanim poczniemy wyszukiwać sali weselnej powinniśmy zrobić listę gości, oraz także spisać swoje oczekiwania w stosunku do sali i wesela.

By nie dopuszczać do pożarów – w jakie systemy opłaca się zainwestować?

Czasem można spotykać się z opiniami, że wszelkie szkolenia wiążące się z ochroną przeciwpożarową to strata czasu. Jednak na pewno osoby, jakie tak uważają, z pewnością zmienią zdanie, jeśli tylko znajdą się w obliczu zagrożenia przeciwpożarowego. Ochrona przeciwpożarowa w zakładzie pracy to niezwykle istotne zadanie.