Jakiego rodzaju obowiązki posiada osoba zatrudniona na stanowisku marketing manager?
Jest to osoba, która odpowiada za tworzenie oraz nadzorowanie polITyki w firmie w zakresie marketingu.
Przeważnie marketing manager zajmuje się opieką nad działem marketingu oraz prowadzeniem kampanii reklamowych produktów lub usług.

Źródło: http://www.flickr.com
Zajmuje on się również doradzaniem interesantom i opieką nad odbiorcami stałymi oraz obrotem produktów lub usług. Do obowiązków osoby zatrudnionej na tego typu stanowisku trzeba zalicza się przygotowywanie umów, koordynacja realizacji tych umów a także koordynacja kreacji oraz tworzenia promocyjnych materiałów prasowych informacji oraz targów. Marketing manager powinien posiadać wyższe wykształcenie w kierunku zarządzania i marketingu i niezwykle dobrze znać j. angielski. Musi także posiadać doświadczenie z zakresu obsługiwania komputera. Osoba na tym etacie powinna również mieć wiedzę w obszarze rynkowych przedsięwzięć oraz powinna posiadać doświadczenie w zakresie marketingu. Dzisiaj oprócz posiadanych umiejętności marketingowych od osoby ubiegającej się o stanowisko marketing manager wymagane są także kompetencje w zakresie sprzedaży. Pracownik powinien poza tym wyróżniać się predyspozycjami przywódczymi, doskonałymi predyspozycjami prezentacyjnymi oraz negocjacyjnymi. Powinien również cechować się umiejętnością pracy w zespole, odpowiedzialnością przy wykonywanych projektach oraz samodzielnością.

Źródło: http://www.flickr.com
Osoba zatrudniona na tym stanowisku pracuje w biurze lub w terenie. Spotyka się z klientami oraz odbywa wizyty w agencjach reklamowych. Bierze również udział w czynnościach promocyjnych. Praca na etacie marketing manager jest pracą umysłową.
Nie masz ochoty zakończyć interesującego zagadnienia na jednym poście? Zatem zachęcamy do nowych – naciśnij ten link (http://www.bhpprofesjonalnie.pl/8,uslugi-ppoz) i przenieś się na podobną stronę.
Ta praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktu z ludźmi i tutaj mogą wystąpić okoliczności nerwowe. Czas pracy to zasadniczo 8 godzin. Kandydaci na to miejsce pracy powinni być w wieku od 27-33 lat.
Członek personelu na tego typu stanowisku ma okazję pogłębiania swojej wiedzy na różnorodnych kursach oraz konferencjach. Posiada także możliwość awansu na prezesa ds. marketingu albo na prezesa zarządzającego.